Design Thinking

Opis szkolenia

Na szkoleniu uczestnik pozna funkcjonowanie i zastosowanie metodologii Design Thinking która skupia się na kreatywnym poszukiwaniu oraz porządkowaniu pomysłów. Zgłębi wiedzę o narzędziach Design Thinking oraz później będzie potrafił zastosować ją w praktyce.

Na szkoleniu uczestnik pod okiem trenera stworzy kilka funkcjonalnych prototypów innowacyjnych rozwiązań, które następnie będzie można wdrożyć w działalności przedsiębiorstwa.

Korzyści

Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę na temat:

  • kreatywnego poszukiwania oraz porządkowania pomysłów
  • wykorzystania narzędzi Design Thinking w praktyce
  • umiejętności prowadzenia badań z użytkownikami
  • umiejętności prototypowania oraz testowania rozwiązań pracy w grupie

Cena

szkolenie: 1200.00 zł netto
Poziom podstawowy
Czas trwania 1 dzień
Materiały szkoleniowe wliczone w cenę, w języku polskim lub angielskim
Język Szkolenie w języku polskim lub angielskim
Lunch wliczony w cenę
Miejsce szkolenia Do ustalenia z Klientem
Uzyskiwany certyfikat zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Egzamin w języku polskim lub angielskim

Program szkolenia

  1. Teoria Design Thinking
  2. Narzędzie mapowanie pomysłów – teoria oraz praktyczne zastosowanie
  3. Narzędzia persona oraz mapa empatii – teoria oraz praktyczne zastosowanie
  4. Narzędzie Propozycja Wartości – teoria oraz zastosowanie
  5. Budowanie modelu biznesowego w oparciu o narzędzie Business Model Canvas
  6. Narzędzie mapa ścieżki klienta – teoria i zastosowanie
  7. Prototypowanie rozwiązań
  8. Prowadzenie badań z użytkownikami
  9. Testowanie.

Trenerzy i konsultanci z zakresu DESIGN THINKING

Informacje o poszczególnych trenerach prowadzących szkolenia z zakresu Design Thinking udostępniane są na życzenie Klienta.

Wybrane teminy szkoleń